Tarvitsetko apua tilauksesi kanssa?
Jos sinulla on olemassaoleva tilaus, voit olla yhteydessä suoraan tilauksesi kautta.
Paina alla olevaa painiketta, valitse tapahtuma, rullaa alas ja paina ”Tarvitseko apua tämän tilauksen kanssa?”-painiketta.
Olemalla yhteydessä tätä kautta, saat nopeinta ja tehokkainta apua, sillä voimme nähdä suoraan kaikki tiedot tapahtumasta ja tilauksestasi. Voimme myös vaihtoehtoisesti auttaa sinua automaattisella vastauksella.
Et löydä tilaustasi tai sinulla ei ole kauttamme tilausta.
Jos et löydä tilaustasi tai kysymyksesi ei liity olemassaolevaan tilaukseen, voit olla yhteydessä ”ota yhteyttä”-lomakkeen kautta painamalla alla olevaa painiketta.
Huomioithan, että tämä yhteydenottolomake koskee vain seuraaviin asioihin liittyviä kysymyksiä:
- En löydä tilaustani
- Tiettyä lippujen julkistamista tai ennakkomyyntiä koskevat kysymykset
- Esteettömyys tai pyörätuolipaikat
- Tilitiedot
- Ticketmaster-lahjakortti
- Sisäänkirjautumisongelmat ja -kysymykset
- Asiakaspalvelijoiden kautta tehdyt varaukset
- Uudelleenmyydyt liput
- Kysymykset ennen lippujen ostoa, esim. mikä on lastenlipun ikäraja tilaisuudessa X?
- Kausikortti
- Palautteet, jotka eivät koske tiettyä tilausta
Voit olla yhteydessä meihin myös Facebookin kautta
Asiakaspalvelumme palvelee:
Puhelimitse numerosta: 0600 10 800 (ma-la 09-21 ja su 10-18)
Kysymykset tilaisuuksien esteettömyydestä: 03 053 0003 (ma-pe 9-14)