Käytäntömme ja sitoutumisemme
Ticketmaster Suomi OY on sitoutunut saavutettavuuteen, monimuotoisuuteen ja osallisuuteen. Osana tätä sitoumusta pyrimme varmistamaan, että Ticketmaster Suomi OY:n digitaaliset palvelut ovat saavutettavia kaikille henkilöille riippumatta heidän toimintakyvystään. Tavoitteenamme on noudattaa soveltuvia saavutettavuusstandardeja, jotka sisältyvät W3C:n WCAG 2.1 A & AA -ohjeistuksiin.
Digitaalisen saavutettavuuden lausunto
Työskentelemme varmistaaksemme, että verkkosivumme ja verkkopalvelumme ovat saavutettavia kaikille. Olemme sitoutuneet noudattamaan W3C:n verkkosisällön saavutettavuusohjeita sekä muita soveltuvia saavutettavuuslakeja.
Tämän saavuttamiseksi olemme tehneet yhteistyötä Level Accessin kanssa, hyödyntääksemme heidän digitaalista saavutettavuusalustaansa ja 25 vuoden kokemustaan saavutettavuusstandardien saavuttamisessa ja ylläpitämisessä. Heidän alustansa auttaa arvioimaan digitaalisia palveluitamme parhaiden käytäntöjen mukaisesti, ja sitä tukee monimuotoinen saavutettavuusasiantuntijoiden tiimi, mukaan lukien käyttäjiä, joilla on toimintarajoitteita.
Tämän yhteistyön kautta Ticketmaster Suomi OY kehittää jatkuvasti digitaalista saavutettavuusohjelmaansa ja -valmiuksiaan varmistaakseen, että verkkosivustoja ja verkkopalveluja suunnitellaan, kehitetään ja testataan saavutettavuusstandardien mukaisesti.
Yhteystiedot
Haluamme kuulla sinusta. Jos haluat lisätietoja Ticketmaster Suomi OY:n saavutettavuustoimista, sinulla on kysymyksiä tai palautetta saavutettavuudesta tai kohtaat esteitä digitaalisissa palveluissamme, ota yhteyttä Fanipalvelutiimiimme: