Pääsyliput voi palauttaa myös postitse tähän alle kirjattuun osoitteeseen. Kuoreen tulee liittää pääsylippujen lisäksi nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, pankkitilin IBAN numero sekä mahdollinen sähköpostiosoite.
Ticketmaster Suomi
PL 667
00100 Helsinki.
- Tilaisuuden peruuntuessa palautetaan vain lipun hinta, kaupan ehtojen mukaisesti. Palautus ei koske Ticketmasterin tilausmaksua, käsittely- tai toimitustapakuluja.
- Mikäli olet ostanut liput Ticketmasterin verkkokaupasta käyttäen luottokorttia, palautetaan lipun hinta ostossa käytetylle luottokortille. Mikäli olet ostanut liput käyttäen Klarna-maksutapaa, hyvitetään lipun hinta suoraan Klarna-laskullesi. Mikäli sinulla on Klarna-laskustasi kysyttävää, voit olla yhteydessä Klarnaan 09-425 997 71 (ma-pe 8-18) tai info@klarna.fi Klarnan ehdot löydät täältä: klarna.com/fi/ehdot/
Useiden peruuntuneiden tapahtumien vuoksi palautusten käsittelyssämme on yhä ajoittain ruuhkaa. Tapahtumajärjestäjien palautusprosesseissa on eriäviä käytäntöjä, joten joissain tapauksissa palautusten käsittelyn aloittaminen viivästyy. Tästä johtuen uusien palautusten käsittelyyn saattaa mennä jopa 30 päivää, siitä kun aloitamme palautuksen käsittelyn. Olethan huolellinen ja varmistat, että kaikki tarvittavat tiedot ovat oikein (erityisesti tilausnumero ja pankkitilin tiedot) lähettäessäsi palautuspyyntöä.
- Palautus koskee aina koko tilausta ja kaikkia tilauksen lippuja.
- Tilaisuuden peruuntuessa palautetaan vain lipun hinta, kaupan ehtojen mukaisesti. Palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua.
- Lipun hinta palautetaan aina lipun alkuperäiselle ostajalle.