Ota yhteyttä
Jos sinulla on kysyttävää tai palautetta, niin autamme mielellämme.
Jos sinulla on kysyttävää tai palautetta, niin autamme mielellämme.
Olemme koonneet tälle sivulle vastauksia yleisimpiin kysymyksiin. Voit myös hakea vastauksia Haku -kentän kautta.
Jos olet jo ostanut liput kauttamme, ja tarvitset apua tilauksesi kanssa, voit ottaa meihin yhteyttä kirjautumalla käyttäjätilillesi alla olevan linkin kautta. Kirjautumisen jälkeen, valitse tilaus, jota kysymyksesi koskee, ja klikkaa sivun alareunasta ”Tarvitsetko apua tämän tilauksen kanssa?” nappia.
HUOM! Lähettämällä kyselyn tilauksesi kautta, saamme helposti näkyviin kaiken oleellisen tiedon tilaukseen liittyen, ja pääsemme nopeammin käsittelemään kysymystäsi. Tiettyjen aiheiden osalta lähetämme yhteydenottoosi automaattivastauksen, josta löytyy aiheeseen liittyen yleistä tietoa ja usein myös vastaus kysymyksesi.
Mikäli et löydä tilaustasi, tai sinulla ei vielä ole tilausta kauttamme, voit ottaa meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella, jonka löydät klikkaamalla alla olevaa linkkiä. Vastaamme yhteydenottolomakkeisiin arkisin klo 8-17 välisenä aikana ja pyrimme vastaamaan jokaiseen yhteydenottoon 24h sisällä tai viimeistään seuraavan arkipäivänä. Arkipyhinä olemme suljettu.
Huomaathan, että yhteydenottolomake koskee vain seuraavia aiheita:
Voit myös kirjoittaa meille Facebookissa.
Muistathan tarkistaa, että tilauksesi tai kysymyksesi koskevat Ticketmaster Suomea. Mikäli olet tilannut liput toisen Ticketmaster markkinan tapahtumaan, olethan yhteydesssä kyseisen maan asiakaspalveluun.
Kuluttaja-asiakaspalvelumme vastaa yhteydenottolomakkeisiin arkisin klo 8-17 välisenä aikana. Arkipyhinä (loppiainen, pääsiäinen, vappuaatto, helatorstai, juhannus, itsenäisyyspäivä, joulu) olemme suljettu.
Kuluttajille tarkoitetun puhelinpalvelumme tavoitat numerosta 0600 10 800 (2,00€/min + pvm)
Puhelinpalvelumme on avoinna ma-pe klo 8-21, la klo 9-18 ja su klo 10-18
Puhelinpalvelun poikkeukselliset aukioloajat: