Huomioithan aina järjestäjäkohtaiset käytännöt ja mahdolliset poikkeukset lipun hinnan hyvityksessä.
Olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse mahdollisimman pian, mikäli tapahtuma, johon olet ostanut lipun, on päätetty perua tai siirtää. Tulemme lähettämään sinulle kaikki tarvittavat tiedot. Sinun ei tarvitse olla meihin erikseen yhteydessä.
OLEN MAKSANUT LIPUN VERKKOKAUPASSA LUOTTOKORTILLA, MITEN SAAN PALAUTUKSEN JOS TAPAHTUMA PERUUNTUU TAI SIIRTYY?
Mikäli olet ostanut lipun Ticketmasterin verkkokaupasta käyttäen luottokorttia, tapahtuman peruuntuessa lipun hinta palautetaan ostossa käytetylle luottokortille automaattisesti.
Mikäli tapahtuma siirtyy, palautetaan lipun hinta luottokortille. Pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen rahojen palautusta varten.
OLEN MAKSANUT LIPUN VERKKOKAUPASSA PAYPAL-TILILTÄ, MITEN SAAN PALAUTUKSEN JOS TAPAHTUMA PERUUNTUU TAI SIIRTYY?
Mikäli olet ostanut lipun käyttäen PayPal-tiliäsi, tapahtuman peruuntuessa lipun hinta hyvitetään PayPal-tilille automaattisesti.
Mikäli tapahtuma siirtyy, palautetaan lipun hinta PayPal-tillle. Pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen rahojen palautusta varten.
OLEN MAKSANUT LIPUN VERKKOKAUPASSA KLARNA-LASKULLA, MITEN SAAN PALAUTUKSEN JOS TAPAHTUMA PERUUNTUU TAI SIIRTYY?
Mikäli olet ostanut lipun käyttäen Klarna-maksutapaa, tapahtuman peruuntuessa lipun hinta hyvitetään Klarna-laskullesi automaattisesti.
Mikäli tapahtuma siirtyy, palautetaan lipun hinta Klarna-laskullesi. Pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen rahojen palautusta varten.
Mikäli sinulla on Klarna-laskustasi kysyttävää, voit olla yhteydessä Klarnaan 09-425 997 71 (ma-pe 8-18) tai info@klarna.fi
Klarnan ehdot löydät täältä: klarna.com/fi/ehdot/
OLEN MAKSANUT LIPUN VERKKOKAUPASSA VERKKOPANKIN KAUTTA, MITEN SAAN PALAUTUKSEN JOS TAPAHTUMA PERUUNTUU TAI SIIRTYY?
Mikäli olet ostanut lipun käyttäen verkkopankkia, hyvitetään lipun hinta pankkitilillesi. Rahojen palautusta varten pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen. Lomakkeelle tulee ilmoittaa tilinumero rahojen palautusta varten.
OLEN MAKSANUT LIPUN TICKETMASTERIN LAHJAKORTILLA, MITEN SAAN PALAUTUKSEN JOS TAPAHTUMA PERUUNTUU TAI SIIRTYY?
Mikäli olet ostanut lipun lahjakortilla, hyvitetään lipun hinta pankkitilillesi. Rahojen palautusta varten pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen. Lomakkeelle tulee ilmoittaa tilinumero rahojen palautusta varten.
OLEN MAKSANUT LIPUN KÄTEISELLÄ, MITEN SAAN PALAUTUKSEN JOS TAPAHTUMA PERUUNTUU TAI SIIRTYY?
Mikäli olet ostanut lipun lippukaupasta käteisellä, hyvitetään lipun hinta pankkitilillesi. Rahojen palautusta varten pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen. Lomakkeelle tulee ilmoittaa tilinumero rahojen palautusta varten.
OLEN MAKSANUT LIPUN KULTTUURISETELILLÄ, MITEN SAAN PALAUTUKSEN JOS TAPAHTUMA PERUUNTUU TAI SIIRTYY?
Mikäli olet ostanut lipun lippukaupasta kulttuurisetelillä, arvo hyvitetään Ticketmaster lahjakortille.
OLEN MAKSANUT LIPUN TICKETMASTERIN LASKULLA, MITEN SAAN PALAUTUKSEN JOS TAPAHTUMA PERUUNTUU TAI SIIRTYY?
Mikäli olet ostanut lipun Ticketmasterin laskulla, hyvitetään lipun hinta pankkitilillesi. Rahojen palautusta varten pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen. Lomakkeelle tulee ilmoittaa tilinumero rahojen palautusta varten.
OLEN MAKSANUT LIPUN LIPPUKAUPASSA LUOTTOKORTILLA, MITEN SAAN PALAUTUKSEN JOS TAPAHTUMA PERUUNTUU TAI SIIRTYY?
Mikäli olet ostanut lipun lippukaupasta luottokortilla, hyvitetään lipun hinta pankkitilillesi. Rahojen palautusta varten pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen. Lomakkeelle tulee ilmoittaa tilinumero rahojen palautusta varten.
Täältä lisätietoa Kilpailu- ja kuluttajaviraston vastauksia ajankohtaisiin tapahtumiin ja palveluihin liittyviin kysymyksiin.