Tarkista täältä, onko tapahtumasi peruuntuneiden tai siirtyneiden listalla >>
Olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse mahdollisimman pian, mikäli tapahtuma, johon olet ostanut lipun, on päätetty siirtää tai perua. Tulemme lähettämään sinulle kaikki tarvittavat tiedot. Sinun ei tarvitse olla meihin erikseen yhteydessä.
Joissain tapauksissa yhteydenoton suorittaa tapahtumajärjestäjä.
Mikäli asiakastiedoissasi ei ole sähköpostiosoitetta, pyydämme seuraamaan tietoa siirtyneistä ja peruuntuneista tapahtumista verkkosivuiltamme tai tapahtumajärjestäjän verkkosivuilta.
HUOM:
Useiden peruuntuneiden tapahtumien vuoksi palautusten käsittelymme on ruuhkautunut. Tästä johtuen palautusten käsittelyyn saattaa mennä jopa 90 päivää.