Olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse mahdollisimman pian, mikäli tapahtuma, johon olet ostanut lipun, on päätetty siirtää tai perua. Tulemme lähettämään sinulle kaikki tarvittavat tiedot. Sinun ei tarvitse olla meihin erikseen yhteydessä.
Joissain tapauksissa yhteydenoton suorittaa tapahtumajärjestäjä.
Mikäli asiakastiedoissasi ei ole sähköpostiosoitetta, pyydämme seuraamaan tietoa siirtyneistä ja peruuntuneista tapahtumista verkkosivuiltamme tai tapahtumajärjestäjän verkkosivuilta.
Useiden peruuntuneiden tapahtumien vuoksi palautusten käsittelyssämme on yhä ajoittain ruuhkaa. Tapahtumajärjestäjien palautusprosesseissa on eriäviä käytäntöjä, joten joissain tapauksissa palautusten käsittelyn aloittaminen viivästyy. Tästä johtuen uusien palautusten käsittelyyn saattaa mennä jopa 30 päivää, siitä kun aloitamme palautuksen käsittelyn. Olethan huolellinen ja varmistat, että kaikki tarvittavat tiedot ovat oikein (erityisesti tilausnumero ja pankkitilin tiedot) lähettäessäsi palautuspyyntöä.