HUOM: Tarkista onko tapahtumasi peruuntuneiden tai siirtyneiden listalla >>
Olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse mahdollisimman pian, mikäli tapahtuma, johon olet ostanut lipun, on päätetty siirtää. Tulemme lähettämään sinulle kaikki tarvittavat tiedot. Sinun ei tarvitse olla meihin erikseen yhteydessä.
Joissain tapauksissa yhteydenoton suorittaa tapahtumajärjestäjä.
Huomioithan, että hyvityskäytännöt saattavat vaihdella ja ovat järjestäjäkohtaisia. Luethan huolella sähköpostitse lähetetyt tiedot tapahtuman siirtymiseen liittyen.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Mikäli korvaavaa päivää ei ole vielä tiedossa, pyydämme pitämään ostetut liput toistaiseksi tallessa.
Jo ostetut liput tulevat käymään uudelle päivämäärälle sellaisenaan.
Mikäli uusi päivä ei sovi sinulle ja olet saanut sähköpostitse alla olevat palautusohjeet, lipunhinta hyvitetään tapahtumanjärjestäjän tai Ticketmasterin, lipunvälittäjän, toimesta lipunostajalle (ilman tilausmaksua, lippuvakuutusta, käsittely- ja toimitustapakulua).
- Pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen rahojen palautusta varten.
- Mikäli liput on maksettu verkkopankin kautta, Ticketmaster Suomen laskulla, Ticketmasterin lahjakortilla, kulttuurisetelillä tai ostettu lippukaupasta pyydämme täyttämään lomakkeelle tilinumeron lippujen hinnan hyvitystä varten.
- Mikäli olet ostanut liput Ticketmasterin verkkokaupasta käyttäen luottokorttia, palautetaan lipun hinta ostossa käytetylle luottokortille.
- Mikäli olet ostanut lipun käyttäen PayPal-tiliäsi, hyvitetään lipun hinta PayPal-tilille.
- Mikäli olet ostanut lipun käyttäen Klarna-maksutapaa, hyvitetään lipun hinta Klarna-laskullesi. Mikäli sinulla on Klarna-laskustasi kysyttävää, voit olla yhteydessä Klarnaan 09-425 997 71 (ma-pe 8-18) tai info@klarna.fi. Klarnan ehdot löydät täältä: klarna.com/fi/ehdot/
Useiden peruuntuneiden tapahtumien vuoksi palautusten käsittelyssämme on yhä ajoittain ruuhkaa. Tapahtumajärjestäjien palautusprosesseissa on eriäviä käytäntöjä, joten joissain tapauksissa palautusten käsittelyn aloittaminen viivästyy. Tästä johtuen uusien palautusten käsittelyyn saattaa mennä jopa 30 päivää, siitä kun aloitamme palautuksen käsittelyn. Olethan huolellinen ja varmistat, että kaikki tarvittavat tiedot ovat oikein (erityisesti tilausnumero ja pankkitilin tiedot) lähettäessäsi palautuspyyntöä.
- Palautus koskee aina koko tilausta ja kaikkia tilauksen lippuja.
- Tilaisuuden siirtyessä palautetaan vain lipun hinta, Ticketmaster Suomen käyttöehtojen mukaisesti. Palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua.
- Lipun hinta palautetaan aina lipun alkuperäiselle ostajalle.
Ticketmaster toimii lipunvälittäjänä. Tapahtuman järjestäjä vastaa tapahtumasta ja sen mahdollisista muutoksista.
Täältä lisätietoa Kilpailu- ja kuluttajaviraston vastauksia ajankohtaisiin tapahtumiin ja palveluihin liittyviin kysymyksiin.