Parantaaksemme käyttäjäkokemustasi ja taistellaksemme haittaohjelmia vastaan, otamme käyttöön puhelinvarmenteen. Tämä lisää käyttäjätilin varmennuksen tasoa, ja auttaa meitä erottamaan oikeat ihmiset boteista.
Miksi Ticketmaster vaatii minulta puhelinnumeron lisäämistä käyttäjätililleni?
Me Ticketmasterilla otamme botit ja niiden käyttämät haittaohjelmat erittäin vakavasti. Haittaohjelmilla botit pääsevät käsiksi myyntiin tuleviin lippuihin ihmistä nopeammin, ja liput menevät todellisten fanien sijasta boteille. Käyttäjätilille tunnistautuminen puhelinvarmenteella luo ylimääräisen varmennuksen, joka osaltaan auttaa taistossa botteja ja käyttäjätilien väärinkäyttöä vastaan.
Miten puhelinnumeron lisääminen käyttäjätilille erottaa minut boteista?
Puhelinnumeron lisääminen käyttäjätilille auttaa henkilöllisyytesi varmentamisessa. Kun sinulla on pääsy puhelimeen ja siihen lähetettyyn kertakäyttöiseen varmennuskoodiin, voimme vähentää epäilyttävien käyttäjätilien luomista, erityisesti bottien osalta.
Miten varmennusprosessi toimii?
- Käyttäjätiliä luodessasi, sinua pyydetään ilmoittamaan voimassa oleva matkapuhelinnumero, johon lähetetään kertakäyttöinen varmennuskoodi tekstiviestillä.
- Tekstiviestin lähettämisessä voi kestää muutamia minuutteja.
- Viestin saatuasi, palaa takaisin tunnistautumissivulle ja syötä saamasi koodi sille tarkoitettuun kenttään.
Varmennuskoodi on kertakäyttöinen, ja se vaihtuu jokaisen tunnistautumisen yhteydessä.
Saan virheviestin, että puhelinnumeroani ei hyväksytä tai tueta varmentamista varten, mutta tiedän numeroni olevan oikea. Miten toimin?
Käyttäjätilin varmennukseen hyväksytään vain matkapuhelin- tai lankapuhelinnumerot.
Varmennuskoodi ehti vanhentua. Miten toimin?
Jos varmennuskoodi ehtii vanhentua, voit pyytää uutta koodia Pyydä uusi koodi linkin kautta.
En saanut varmennuskoodia tekstiviestillä. Miten toimin?
Jos et muutaman minuutin kuluttua ole vieläkään saanut uutta varmennuskoodia, voit pyytää uutta koodia Pyydä uusi koodi linkin kautta.
Verkkosivu ei päivity, enkä voi syöttää varmennuskoodia mihinkään. Miten toimin?
Koita ensin päivittää verkkosivu ja syötä koodi uudestaan. Jos tämä ei auta, ota yhteyttä asiakaspalveluun.