Löydät ostamasi liput kirjautumalla Ticketmaster-sovelluksessa tai osoitteessa ticketmaster.fi käyttäjätilillesi. Liput ja tilausvahvistus lähetetään myös sähköpostiisi, josta voit ladata lippusi pdf-tiedostona viestin liitteestä.
Yleisimpiä syitä miksi tilaustasi ei löydy:
- Liput sisältävä sähköposti on jostain syystä päätynyt sähköpostisi roskapostikansioon
- Sinulla on toinen sähköpostiosoite liitettynä Ticketmaster-tiliisi
- Et ole tilaukseen liitetty henkilö - esimerkiksi ystäväsi on varannut liput käyttäen omaa tiliään
Jos olet äskettäin tehnyt ostoksesi, saat yleensä sähköpostin muutaman minuutin kuluessa. Joissain tapauksissa lippujen saaminen voi kestää jopa 15 minuuttia. Jos maksu on käsitelty onnistuneesti, sinun pitäisi saada lippusi, vaikka voikin kestää hetken ennen kuin näet ne tililläsi tai sähköpostissasi.
Mikäli maksussa tulee tilapäinen tekninen virhe, jolloin rahat veloitetaan tililtäsi, mutta tilausta ei muodostu järjestelmäämme, palautamme rahat. Jos et ole saanut lippujasi tunnin kuluttua, voit luottaa, että varaus ei mene läpi ja voit tehdä uuden oston. Palautusta varten tarvitsemme vielä IBAN-muotoisen tilinumerosi sekä BIC-koodin.